Obserwatorzy

niedziela, 13 grudnia 2015

Zdrowe i lśniące włosy

Wiadomo, każda z nas marzy o zdrowych, lśniących oraz długich włosach, ale nie każda z nas potrafi o nie zadbać. Źle. Jak chcemy to potrafimy, ale idziemy na wygodę. Sama jestem zwolenniczką prostownicy. Mogę stwierdzić, że jestem wręcz uzależniona od prostych włosów. Ale nie jest to najlepsze rozwiązanie. Przez to moje włosy są przesuszone, a końcówki mi się rozdwajają i łamią. Staram się odwiedzać fryzjera co 3-4 miesiące, aby podciąć końce z 2-3 cm, żeby rosły zdrowsze. Zawsze fryzjer zwraca mi uwagę, że mam za wysoką temperaturę przy prostowaniu. 
Zaczęłam używać od dwóch tygodniu szamponu z keratyną i jest na prawdę świetny. Czuję, że moje włosy nie są już takie sztywne. Widzę małe efekty. Również zaczęłam stosować olejki do włosów i odżywki w spray'u. Na pewno są one zdrowsze niż były, ale to nie jest efekt końcowy na jaki oczekuje.
Jeżeli ktoś lubi proste włosy i chce mieć je zdrowe, zamiast prostownicy polecam suszenie i  modelowanie na płaskiej szczotce. Sama kilka razy próbowałam i jest to świetne rozwiązanie. Jeżeli chcesz uzyskać efekt lekko pokręconych włosów  modeluj je na okrągłej szczotce. To zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Wielu profesjonalnych fryzjerów to jak najbardziej poleca. Do tego zanim zaczniesz układać swoją fryzurę możesz użyć spray'u do ochrony przed wysoką temperaturą. Na pewno w jakimiś stopniu wzmocnią się. Mam nadzieję, że ja w końcu się przełamie i przestane używać prostownicy. 

  Oto kilka metamorfoz profesjonalnej fryzjerki Sylwii Gaczorek. Moim zdaniem jest ona świetna.
Z chęcią oddałabym swoje włosy w jej ręce. Widać, że są zdrowe i lśniące.






5 komentarzy:

  1. Świetnie prowadzony blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) będę wpadać ;)
    nieustraszonaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy sposob to olejować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Followers

Popular Posts

Follow on Google+

Popular Posts